AutoDesk Inventor

1 comments - Post a comment

ေအာ္တိုကဒ္နဲ႔ ပတ္သတ္ပီး က်မေရးခဲ့သမွ်ေတြမွာ Mechanical သမားေတြနဲ႔ ပတ္သတ္ပီး သိပ္မပါတာ က်မအခုမွ သတိထားမိခဲ့တယ္။ အခု AutoCAD Inventor နဲ႔ ပတ္သတ္တာေလးေတြ လိုခ်င္တယ္ဆိုလို႔ က်မမွာ ရွိသမွ်ေလးကို မွ်ေ၀ေပးလိုက္ပါတယ္။ AutoCAD Inventor ဆိုတာဟာ Mechanical အစိတ္အပိုင္းပံုေတြကို 3D Drawing တစ္ခုအျဖစ္ လွပေသသပ္စြာ ဖန္တီးႏိုင္တဲ့ ေဆာ့၀ဲလ္ တစ္ခုပါပဲ။ သူ႔ကို ေလ့လာခ်င္တယ္ဆိုရင္ Tutorial ေတြကို ဒီဆိုဒ္မွာ သြားေရာက္ေလ့လာႏိုင္သလို ႔ YouTube မွာလည္း ေလ့လာႏိုင္တာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ဒီေလာက္ဆိုရင္ ေလ့လာဖို႔ အဆင္ေျပမယ္ ထင္ပါတယ္ေနာ္။
အီးဘြတ္တစ္အုပ္ရွိလို႔ အပ္လုပ္တင္ေပးလိုက္ပါတယ္ေနာ္
Introduction Autodesk Inventor 2009

Print ပရင့္ထုတ္ရန္
 
This Post has 1 Comment Add your own!
Unknown - May 18, 2009 at 10:58 PM

KPZ ေရ ကြ်န္ေတာ္က ၿမန္မာႏိုင္ငံ (လိြဳင္ေကာ္)ကပါ။AutoCAD ကိုဒီမွာေလ.လာေနဆဲပါ။ 2002 ကေန 2008 အထိသံုးဘူးပါတယ္။အခု 2008 ကိုသံုးေနဆဲပါ။ကြ်န္ေတာ္က mechanical သမားတေယာက္ပါ။Autodesk Inventoကိုအရမ္းစိတ္င္စားပါတယ္။ႀကားဘူးေနတာလည္းၾကာပါ ၿပီ။ဒါေပမယ္. ကြ်န္ေတာ္ဆီမွာ software ကမရွိေတာ.မသံုးႏိုင္ဘူးၿဖစ္ေနပါတယ္။ဒီမွာ၀ယ္လို.လဲမရလို.ပါ။ ၿဖစ္ႏိုင္ရင္ကူညီေပးပါ။ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္။

Post a Comment