ေထာင့္မွန္စတုဂံတစ္ခုကို ဖန္တီးၾကရေအာင္။
Command : rec ( Enter )
Menu Bar : Draw >> Rectangle
Draw Toolbar :
Specify first coner point or [Chamfer/Elevation/Fillet/Thickness/Width]: စတင္ဆြဲလိုေသာေနရာကို Click လုပ္ပါ။
Specify other coner point or [Dimension] : ဆံုးလိုေသာ ေနရာကို Click လုပ္ပါ။
Mouse ကိုေထာင့္ျဖတ္ေရြ႕ပါ။
အထက္ပါနည္းကေတာ့ သာမာန္ေထာင့္မွန္ စတုဂံတစ္ခုကို ဆြဲသားတဲ့နည္း ျဖစ္ပါတယ္။
Specify first coner point or [Chamfer/Elevation/Fillet/Thickness/Width]: C ( Chamfer )
ေထာင့္မွန္စတုဂံရဲ႕ ေထာင့္ခ်ိဳးေလးခုလံုးကို တူညီစြာ တိျဖတ္လိုလွ်င္ အသံုးျပဳျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။
မိမိေထာင့္ခ်ိဳး ( Chamfer ) လုပ္လိုတဲ့ အလ်ားအနံကိုလည္း ဖန္တီးႏိုင္ပါတယ္။
Specify first chamfer distance for rectangles ( 0.00 ) : မိမိလိုအပ္ေသာ ေထာင့္ခ်ိဳးတန္ဖိုး
Specify second chamfer distance for rectangles ( 0.00 ) : မိမိလိုအပ္ေသာ ေထာင့္ခ်ိဳးတန္ဖိုး
Chamfer လုပ္ၿပီးၿပီ ဆိုရင္ေတာ့ Chamfer Distance ေတြကို Zero ျပန္လုပ္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။
ေထာင့္မွန္စတုဂံကို အနားသတ္ေတြ တူညီစြာ လံုး၍လည္းဆြဲႏိုင္ပါတယ္။
Specify fillet radius for rectangles <0.00> : မိမိအနားလံုးလိုေသာ Radius တန္ဖိုး
Fillet လုပ္ၿပီးလွ်င္လည္း Filllet Radius ကို Zero ျပန္လုပ္ထားဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။
Election ဆိုတာကေတာ့ Z Direction အတိုင္းျမင့္တက္ေနေသာ အျမင့္ကို ဆိုလိုတာပါ။ Thickness ကလည္း Z Direction
အတိုင္း အထူထည့္ေပးတာပါ။ 2D View နဲ႔ၾကည့္ရင္ မျမင္ရပဲ 3D မွာသာ အေပၚမွာ ျမင့္တက္ေနတာကို ျမင္ရမွာျဖစ္လို႔ 3Dၾကမွ ဆက္လက္ေလ့လာၾကရေအာင္။
Width ဆိုတာကေတာ့ ေထာင္မွန္စတုဂံ ဆြဲတဲ့မ်ဥ္းကို အထူထည့္ၿပီး ဆြဲသားတာျဖစ္ပါတယ္။ ေအာက္ပါပံုမွာ ေလ့လာႏိုင္ပါတယ္။
Ranked Gaming Client Portable
10 years ago
Election ဆိုတာကေတာ့ Z Direction အတိုင္းျမင့္တက္ေနေသာ အျမင့္ကို ဆိုလိုတာပါ။ အဲဒါ Elevation ကိုေျပာတာလား။
ဟုတ္ပါတယ္ ကိုမီထရို