ေတာင္းပန္ျခင္း

2 comments - Post a comment

ကၽြန္မရဲ႕ ဘေလာ့ေလးကို အခ်ိန္ေပးၿပီး လာလည္ေပး၊ Comment ေတြလာေရးေပးတဲ့ သူေတြအားလံုးကို အရမ္းကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ပို႔စ္အသစ္မတင္ႏိုင္ ေမးသမွ်ကို ျပန္မေျဖႏိုင္တဲ့ အတြက္လည္း ေတာင္းပန္ပါတယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့တစ္လက ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ကိစၥတစ္ခုေၾကာင့္ အေမ့အိမ္ကို ခဏျပန္သြားတာရယ္၊ ျပန္လာေတာ့လည္း အလုပ္အၾကြးေတြျဖတ္ရတာရယ္၊ တစ္ျခားတစ္ျခားေသာ အေၾကာ င္း အရာေလးေတြနဲ႔ ရႈပ္ေနတာေၾကာင့္ ဘေလာ့ေလးကို ပစ္ထားမိတယ္။ စီေဘာက္ထဲမွာ စကၤာပူမွာ အလုပ္လုပ္ခ်င္ရင္ ဘယ္ေလာက္ထိ Autocad ကိုတတ္ေျမာက္ရမလဲလို႔ ေမးထားတာေတြ႔ေတာ့ ျပန္ေျဖရင္း အေၾကြးတစ္ခုကို ဆပ္လိုက္ပါတယ္။အခုေျဖဟာ ကၽြန္မရဲ႕ အေတြ႔အၾကံဳ တစ္ခုထဲနဲ႔ ေျဖတာေၾကာင့္ လိုအပ္ခ်က္ေတြ ရွိႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္မအလုပ္စျပီးလာလုပ္ေတာ့ ကၽြန္မမွာ လုပ္ငန္းေတြ႔ငန္းေတြ႔အၾကံဳ လံုး၀မရွိပါဘူး။ Interview ၀င္တဲ့အခ်ိန္မွာ အဲဒါကိုရိုးသားစြာ ၀န္ခံခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မၾကိဳးစားပပါမယ္လို႔ေတာ့ ကတိေပးရတာေပါ့။ ပိုဆိုးတာက ကၽြန္မဆြဲခဲ့ဘူးတာက Mechnical Drawing၊ အလုပ္က Steel Structure ။ စစ အလုပ္ လုပ္စက ကိုယ္တစ္ခါမွ မဆြဲဘူး မသိဘူးတဲ့ အရာေတြကို ဘယ္ကစဆြဲရမွန္းမသိဘူး။ Line ကိုျမင္ရင္ line ဆြဲ၊ Circle ျမင္ရင္ Circle ဆြဲနဲ႔ေပါ့။ ဒီလိုနဲ႔ဘဲ အလုပ္က တစ္ျဖည္းျဖည္း သင္ေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒီေတာ့ အေရးအၾကီးဆံုးက AutoCAD Command ေတြကို ကၽြမ္းကၽြမ္းက်င္က်င္ လ်င္လ်င္ျမန္ျမန္ အသံုးခ်တတ္ဖို႔ အေရးအၾကီးဆံုးပါ။ ကၽြန္မသူေဌး အျမဲေျပာတဲ့ စကားတစ္ခြန္းက လူဆိုတာ ေမြးကတည္းက ဘယ္သူမွတတ္လာတာ မဟုတ္ဘူးတဲ့။ သင္ယူနာခံတတ္ရမယ္တဲ့။ ေနာက္တစ္ခုက အလုပ္ကရတဲ့ Stress ကို ဒဏ္ခံႏိုင္ရမယ္။ ကၽြန္မေတာ့ ခုထိအဲဒီဒဏ္ကို ခံႏိုင္ရည္ရွိိဖို႔ ၾကိဳးစားေနရတုန္းပါ။ မိဘလက္ေအာက္မွာ သက္ေတာင့္ သက္သာေနလာတဲ့ ကၽြန္မအတြက္ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ကို စိတ္ပင္ပန္းပါတယ္။ အလုပ္ထဲမွာကေတာ့ အဆင္ေျပတဲ့သူ ရွိသလို၊ အဆင္မေျပတဲ့ သူေတြလည္း အမ်ားၾကီးပါ။ ဒါကေတာ့ ကံတရားေပါ့။ AutoCAD Command ေတြကို ကၽြန္မလည္း အားလံုးမသိပါဘူး။ ခုထိေလ့လာေနရတုန္းပါပဲ။ ဒီဘေလာ့ေလးကို ဖန္တီးထားတာကလည္း ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ စာဖတ္ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးထားတာပါ။ ကၽြန္မတာ၀န္ယူေနရတဲ့ Project မျပီးေသးလို႔ ေသခ်ာမေရးႏိုင္ေသးတာကို ခြင့္လႊတ္ပါ။ ကၽြန္မကို ဆက္သြယ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ khinephyuzaw@gmail.com ကိုဆက္သြယ္ပါေနာ္။ ကၽြန္မတတ္ႏိုင္တာဆို အားလံုးကို ကူညီပမယ္။ ေမးျပန္တာေနာက္က်ရင္ေတာ့ ခြင့္လႊတ္ပါေနာ္ ။ ။ ။

Print ပရင့္ထုတ္ရန္
 
This Post has 2 Comments Add your own!
ဇနိ - May 22, 2008 at 7:18 PM

အရာရာအဆင္ေျပပါေစ။
စိတ္ရွည္လက္ရွည္ ေရးျပတဲ့အတြက္လည္း ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္။
ေအာင္ျမင္ပါေစ။

Zota's Dream World - June 27, 2020 at 1:39 PM

အဆင္ေျပပါေစဗ်ာ ☺️

Post a Comment